петък, 6 юли 2018 г.

ЗЕМЯТА – ЩАСТЛИВА ОТНОВО - СВЕТЛИНА ОТНОВО



Сторете път на Светлината. Тя е ос­нов­ни­ят материал, чрез кой­­то се пос­ти­га еволюцията. Съществуването на да­ден вид за­­ви­си от количес­т­во­то Светлина. Тя да­ва на­чал­ния тла­сък и за­­пис­ва в се­бе си иде­ята на Създателя ка­ква фор­ма на жи­вот да се развие. Тогава Светлината за­поч­ва да „тъче“, ка­то преп­ли­та по разни на­чи­ни сво­ите енергии. 

Човешките съ­щес­т­ва на Земята не мо­гат да същес­т­ву­ват без Свет­лината. Тя, ос­вен че е гради­вен материал, е и под­дър­жа­ща­та енер­гия за съществуването на зем­ния жи­вот ка­то ця­ло – от ска­ли­те до човека. 
Мозъкът на чо­века е та­ка устроен, че през не­го ми­на­ва свет­лина. Мисълта е въз­мож­на са­мо защо­то през мо­зъ­ка ми­на­ва свет­лина. Ако човек дъл­го вре­ме бъ­де ли­шен от нея, ма­кар да по­­ема хра­на и вода, той умира. Първо се разболя­ва тежко, за­що­то жиз­не­ни­те про­це­си се заба­вят и те­кат неправилно. 
Свикнете да мис­ли­те за Светлината ка­то за живо същество. Тя е ве­ли­ко същество. Разговаряйте с нея, рад­вай­те се. Ко­га­то има­те здра­вос­лов­ни проблеми, раз­ка­же­те и ги и поискай­те помощ. Контактът със Светлината не оз­на­ча­ва дъл­го из­­ла­га­не на тя­ло­то на слънце. Това е вредно. Контактът със Светлината оз­на­ча­ва да я пус­не­те за раз­го­вор в ми­съл­та си. Раз­бира се, че тряб­ва да пре­кар­вате част от вре­ме­то си за­дъл­жи­­тел­но навън, но Светлината съ­щес­т­ву­ва във ва­шия жи­вот във все­ки миг от де­ня и тя е разумна, тво­ря­ща субстанция, ко­­ято знае как­во ста­ва във ва­шия мо­зък и във ва­ше­то тяло. 
Една от при­чи­ни­те чес­то да бъ­де­те тъж­ни или от­ча­яни е, че не сте в съз­на­те­лен кон­такт със Светлината. Когато сте в ло­­шо нас­т­ро­­ение, по­тър­се­те Слънцето с очи, пос­той­те на­вън и мисле­те за Свет­лината ка­то за разумно, мо­гъ­що същество, ко­­ето ви об­г­ръ­ща и ви помага. Зимният се­зон е ви­на­ги по­ве­че из­пъл­нен с болес­ти и нес­­по­лу­ки по­ра­ди на­ма­ле­на­та светли­на. 
Светлината в отделни­те об­лас­ти и на различните ви­со­чи­ни има спе­цифична характеристика, за­що­то си вза­имо­дейс­т­ва с раз­лич­ни еле­мен­ти от Природата – вода, скали, рас­те­ния и жи­­вот­ни, как­то и с определени човешки общности. 
Това е един неп­ре­къс­нат вза­имоп­ро­ник­ващ процес. Наб­лю­­да­вай­те Светлината при мо­ре­то и във ви­со­ки­те планини. Ще ви­ди­те кол­­ко е различна. Наблюдавайте я в сил­но за­ле­се­ни облас­ти и в обезлесените. 
Когато не­ра­зум­но се на­мес­ва­те в хар­мо­ни­ята на Природата и я нарушавате, вие из­ме­ня­те харак­те­ра на Светлината. Това вли­яе зле на ця­ла­та Планета, с всич­ко жи­во на нея. 
Сложете две стък­ле­ни ча­ши с во­да – ед­на­та на сил­но ос­ве­те­но от слън­це­то място, а дру­га­та – на тъмно. След пет­на­де­сет ми­ну­ти проб­вай­те вку­са на водата. Ще ус­та­но­ви­те раз­лика. Водата, ко­ято е би­ла на светло, е за­ре­де­на с мно­го енер­гия и с въз­ви­­ше­на мисъл. Няма греш­ка – с въз­ви­ше­на мисъл. Чрез та­зи во­да мо­же­те да по­лу­чи­те информация, ко­ято ви е не­­об­хо­ди­ма. 
Светът на Светлината е от мно­го ви­со­ка йерархия. Той е Бо­жествен свят, свят с не­из­мери­ми възможности. 
Мислете чес­то за Светлината, за да се свър­же­те с нея. Жи­во­тът ви ще ста­не по-добър, ми­съл­та – по-ясна, тя­ло­то – по-кра­­си­во и по-здраво. 
Божествените идеи са втъ­ка­ни в Светлината. Те ид­ват при хо­­ра­та чрез Светлината. 
Като зна­ете това, раз­го­ва­ряй­те с нея – то­ва е рав­но на раз­го­­вор с Бога. 
Милиони ви­до­ве съ­щес­т­ва са пре­ми­на­ли през Земята. Те ви­­на­ги са би­ли свър­за­ни със Светлината и са реализирали ево­­лю­цията си с нейното учас­ти­е. 
Представяйте си, че сте в светлина. Тя ви залива и обгръща. Не­ка то­ва ви ста­не на­вик за все­ки ден. Нап­ра­ве­те го ритуал, без кой­то не можете – и ако са­мо един ден го пропуснете, ще ви се стру­ва, че сте за­гу­би­ли го­ля­мо богатство. За то­зи ри­ту­ал не са не­об­хо­ди­ми спе­ци­ал­ни условия. Може да го пра­ви­те навсякъ­де и по вся­ко време. Ако сте в спо­кой­на обстановка, ре­­зул­та­тът ще е по-добър. 
Незрящите хо­ра чув­с­т­ват светлината и за­то­ва мо­гат да съ­щес­­т­ву­ват и да мис­лят нормално. 
Светлината е всепроникваща. Благодарение на нея вие виж­да­­те всич­ко око­ло се­бе си. Светът без Светлината е не­въз­мо­жен. Осъзнайте то­ва и при­еме­те Светлината ка­то Божество. Тя е Божес­тво! Тя ви тво­ри и ви под­дър­жа живи, дава ви въз­мож­­ност да се раз­ви­ва­те и да се радва­те на света. 
Само за миг си представете, че Светлината напус­не ва­шия свят. Обикновено чо­век оце­ня­ва нещата, ко­га­то ги загуби. Това е го­ля­ма грешка. Има сми­съл да це­ни­те нещата, ко­га­то те са. 
Затова оби­чай­те Светлината, из­пол­з­вай­те я. Обяснявайте и се в любов. Разказвайте є за своите проб­ле­ми и пре­жи­вя­ва­ния, вмес­то да на­то­вар­ва­те с то­ва ва­ши­те близ­ки и приятели. 
Светлината има мно­го по-го­ле­ми въз­мож­нос­ти да ви по­мог­­не – на­ли помните, тя е Божество. Тя ще тран­с­фор­ми­ра ва­­ши­те чув­с­т­ва и бол­ки и ще ви да­де вер­ни идеи за раз­ре­ше­ние на пробле­ми­те ви. 
Звучи невероятно, но е вярно! Остава да опитате!

Багрина Кларк

Няма коментари:

Публикуване на коментар